در پانوراما

مجموعه ورزشی

رستوران

استخر


هتل پانوراما


آقای محمود مادرشاهیان مالک گروه هتلهای های هلیا در سال 1334 در شهر مشهد مقدس متولد شده است، وی در حین تحصیل به فعالیت های تجاری و بازرگانی روی آورده و همزمان با انجام فعالیت های بازرگانی از سال 1365 با ساخت ابنیه و واحد های اقامتی در عرصه ی گردشگری،هتل سازی و هتل داری گام نهادند که ثمره 30 سال فعالیت مستمرایشان در این صنعت وجود 8 هتل در مشهد و کیش می باشد. از سال 1388 و با توسعه فعالیتهای خاص هتلی نسبت به برند سازی، تدوین و برنامه ریزی گروه هتل های هلیا به شرح ذیل اقدام نموده است : گروه هتلهای هلیا در سه بخش ساخت و توسعه، راهبری مدیریت و همچنین دفتر رزرواسیون فروش فعالیتش متمرکز شده است.

مجموعه لوکس و مجلل پانوراما کیش با زیربنایی به مساحت تقریبی 30000 مترمربع و معماری خاص و ویژه خود در بهترین نقطه از مرکز شهر قرار گرفته و موقعیت دسترسی به مراکز تجاری و بازارهای متمرکز و جاذبه های ساحلی مرکز شهر را برای میهمان مقیم هتل پانوراما بسیار تسریع نموده تا سفری آسوده از تجمیع خریدها و تفریحات را برای میهمانان به ارمغان آورند.
این مجموعه دارای 267 باب اتاق های دو و سه تخته استاندارد و لوکس همچنین اتاق های کانکت استاندارد و لوکس می باشد که از طبقه دوم تا سیزدهم واقع شده و طراحی طبقات به گونه ای است که دسترسی های استاندارد را جهت ارائه خدمات ، در نظر گرفته و از این بابت سرعت عمل در کسب رضایتمندی را به طور ویژه لحاظ نموده است.
رستوران ها و کافی شاپ مجموعه هتل پانوراما در لابی و طبقه اول جهت استفاده سلیقه های متفاوت در نظر گرفته شده است.
خدمات و امکانات هتل شامل بوفه صبحانه کامل ، مجموعه آبی و ورزشی ، خدمات ماساژ ، اینترنت پر سرعت و بدون محدودیت در لابی و اتاق ها به صورت رایگان ، سیستم تلویزیون هوشمند هتلی ، ترانسفر رفت رایگان ، شارژ رایگان آب و چای ،مینی بار(با هزینه) ،پکیج های ویژه گردشگری ، تفریحی و دریایی ، خدمات پارک خودرو ، سیستم VRF داخل اتاق ها و راهرو ها ، آسانسور پانوراما و ... می باشد.



در حالی که جهان همچنان در پاسخ به بیماری همه گیر COVID-19 واکنش نشان می دهد ، ما نظاره گر شروع گردشگری و توریسم به یک روال عادی جدید هستیم و خیلی از شهرها و هتل های بزرگ زنجیره ای بدنبال بهبود میهمان نوازی خود هستند.
از آنجاییکه فکر سفر کردن ، در حال حاضر به عنوان یک دغدغه اصلی با اولویت سلامتی ، ایمنی و رویه های جدید پیشگیری در افکار همه ما باقی است ، ما برای اطمینان خاطر شما و تأیید اولویتهایتان به عنوان مرکز توجه همه فعالیتهایمان ، در میهمان نوازی و شیوه نامه حرفه ای خود ، متعهد هستیم.
"Panorama Cares" نویدی است که مستقیماً از قلب ما می آید و همچنان بصورت مداوم برای اطمینان شما از رفاه و آسایش اقامتتان متعهد بوده ایم و در نهایت صداقت در قبال میهمانان خود فروتن بوده و تمام تلاش خود را در مراقبت و مواظبت از ایشان بکار میگیریم.
شایان توجه است که در راستای توصیه ها و دستور العمل های پیشگیرانه و اقدامات الزامی سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت ، اقدامات ذیل توسط کارشناسان بهداشت در هتل بزرگ پانوراما بطور حرفه ای و متناوب در دستور کار قرار دارد ؛
• اجرای پروتکل ها و رویه های پیشرفته برای پاکیزگی محیط و آموزش مداوم منابع انسانی
• بالا بردن استانداردهای اقامتی سلامت و بهداشتی
برای تقویت فرهنگ سلامت و بهداشتی ایمن ، توسعه آموزش و یادگیری قطعا بهترین اقدام برای همه جوامع بوده و مجموعه بزرگ هتل پانوراما در این اقدامات پایلوت پیشرو بوده و مشارکت نموده و تجربیات خود را با کمال میل در اختیار همه هتل داران قرار داده ، به اشتراک و بروز رسانی می نماید.