هدف از تشکیل باشگاه مشتریان هتل پانوراما ،تهیه بستری برای رفع نیازهای میهمانان عزیز و ایجاد منافع بیشتر برای آن ها می باشد همچنین شامل برنامه های منظم ، دقیق و قطعا پیوسته ای است که اطلاع رسانی خواهد شد.ما با جمع آوری اطلاعات میهمانان بزرگوار، از سلایق، علاقه‌مندی و درخواست های آن‌ها مطلع شده و تولیدات، خدمات و سایر فعالیت‌هایمان را با استفاده از اطلاعاتی که از این بخش بدست می‌آید، توسعه داده و در جهت رضایت مشتریان گام برمی داریم.
باشگاه مشتریان ما از سه سطح تشکیل شده است:
1-مشتریان طلایی
2-مشتریان نقره ای
3-مشتریان برنزی
بنابر ، اینکه میهمانان گرامی در کدام سطح قرار بگیرند برنامه های مختلفی وجود دارد که اطلاع رسانی خواهد شد.